Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

ΦΥΛΑΚΗ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ 1974

ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ ΣΟΥ


Θα κουβαλάς ισόβια
στα εσωτερικά σου
της μορφής μου
την σκιά,
θα είμαι
η χαρά σου.


Είμαι μέσα σου
βαθειά,
ρίζωμα βαθύ,
θ' ακούς
επ' άπειρον
την δική μου μουσική.




ΣΤΟ ΓΟΛΓΟΘΑ


Ανοίγω πάλι το κελί,
κλειδώνω
την ψυχή  μου,
δεν είμαι,
δεν υπάρχω πουθενά,
ζω
στη φυλακή μου.


Στο Γολγοθά
σαν τον Χριστό
με το σταυρό
στους ώμους,
η μοίρα
μου το σφύριξε:
Ισόβια με πόνους.




ΝΤΟΚΥΜΑΝΤΕΡ


Το μυαλό μου
σεργιανάει
σε κακόφημα στενά,
σουλατσάρει
φορτωμένο
στης αβύσσου τα κελιά.


Ντοκυμαντέρ
της κόλασης
πλάνα
στροβιλίζουν,
την σκέψη μου
αδίσταχτα
σταυρώνουν, βασανίζουν.




ΘΑΝΑΤΕ


Τετράγωνος
ο ουρανός,
όλα κιτρινισμένα,
κόσμε μου
σ' αρπάξανε,
σε κόψαν
από μένα.


Θάνατε
τρέξε πρόλαβε
πάρε την ψυχή μου,
είναι καθημερινός
θάνατος
η ζωή μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου