Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΦΥΛΑΚΗ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ 1978

ΦΙΛΟΥΣΕΣ

Σαν τα φίδια
τα γλυκόλογα σου,
διπρόσωπα,
διπλόμορφα
τα αισθήματά σου.

Φιλούσες
και μου έσταζες
στα χείλη μου
φαρμάκι,
έσκαβες
τον λάκκο μου
μικρό μου θεατράκι.


ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΙ ΚΟΛΠΑ

Και τι δεν κάνω
για να
σε αποκτήσω,
γη και ουρανό
πάω να γκρεμίσω,
σκέφτομαι
τ' αδύνατα,
τα φτιάχνω
δυνατά.
Πως θα κατορθώσω
να σε πάρω αγκαλιά;

Σχέδια και κόλπα
σκέφτομαι πολλά,
δόκανα σου στήνω
να σε πιάσω μια φορά.


ΑΠΕΡΙΓΡΑΦΤΗ

Στη κάθε μια σου
κίνηση
πρόσωπο αλλάζεις,
μασκάρεψες την
σκέψη σου
πολύμορφα φαντάζεις.

Απερίγραφτη
με λόγια
η
συμπεριφορά σου,
σερσερού μου
να το ξέρεις
θάρθει
και η σειρά σου.


ΑΠΡΟΣΜΕΝΑ ΚΙ ΑΠΡΟΟΠΤΑ

Μυστικό μου
εφτασφράγιστο,
θησαύρισμα κρυμμένο,
αστέρι
αχτινοβόλο
στην ψυχή μου κλειδωμένο.

Απρόσμενα κι απρόοπτα,
στα καλά
των καθουμένων,
μέλος ξαναγράφτηκα
στο κλαμπ ερωτευμένων.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου